2D
ანიმაცია
2D ანიმაცია
2D ანიმაციის კურსი განკუთვნილია მათთვის ვისაც სურს ანიმაციის საფუძვლებისა და საწყისების სრულფასოვნად შესწავლა, კურსი დატვირთულია პრაქტიკული მეცადინეობებით და უზრუნველყოფს დამწყები ანიმატორის სრულფასოვან მომზადებას.
2D ანიმაციის კურსზე სწავლა შეუძლია ყველა დაინტერესებულ პირს, ვისაც აქვს სურვილი მოკლე დროში მიიღოს კონკრეტული ცოდნა და უნარები. კურსის მიზანია მოამზადოს შესაბამისი კომპეტენციის პროფესიონალი, რომელიც შეძლებს TV Paint-ში მარტივი ანიმაციის დამოუკიდებლად წარმოებას. კერძოდ, პროგრამის დასრულების შემდეგ, კურსდამთავრებულს შეეძლება ანიმაციის ძირითადი პრინციპების გამოყენება, ანიმაციური სრული სცენის დაგეგმვა/შესრულება, TV Paint-ის გამოყენებით: ამოხატვა, გაფერადება, კომპოზიტინგი და საბოლოო პროდუქტის/ანიმაციური სცენის დარენდერება.
კურსის განმავლობაში გამოყენებული პროგრამები:
TV Paint, Adobe After Effects
მინიმალური ტექნიკური მოთხოვნები:
ციფრული ხატვისთვის კომპიუტერის და სახატავი პლანშეტის ნებისმიერი კომბინაცია, ან iPad სახატავი კალმით, ან ნებისმიერი სხვა Android პლანშეტი სახატავი კალმით.
სწავლების ფორმატი: ფიზიკური შეხვედრები სტუდია ანიმატორში.

გიორგი გაბისონია
რეჟისორ-ანიმატორი
მენტორის შესახებ
გიორგიმ ანიმაციაში კარიერა დაიწყო 2016 წელს Budapest Metropolitan University-ში, ბაკალავრის ხარისხის მიღების შემდეგ, 2019 წელს დაბრუნდა საქართველოში და დაიწყო მუშაობა სტუდია "ანიმატორში".
ამ წლების განმავლობაში მან "ანიმატორის" გუნდთან ერთად იმუშავა მრავალ კომერციულ პროექტზე და ასევე მოკლემეტრაჟიან ანიმაციურ ფილმზე "ყვავი". იგი ასევე ერთ-ერთი ქართველი მონაწილეა სამაგისტრო პროგრამის - "ReAnima". ამ პროგრამის ფარგლებში, 2023-2024 წლებში იმოგზაურა ბელგიაში, ფინეთსა და პორტუგალიაში, სადაც შეისწავლა ანიმაციის რეჟისურა, მისი სხვადასხვა ფორმები და კარიერული შესაძლებლობები. ახლა, ახალი გამოცდილებითა და უნარებით კვლავ აგრძელებს საქმიანობას თავის საყვარელ სტუდიაში და ჩართულია ქართული სრულმეტრაჟიანი ანიმაციური ფილმის - "იგის", წარმოების პროცესში, როგორც რეჟისორის მთავარი ასისტენტი.
გიორგი სამი თვის განმავლობაში დასის 2D ანიმაციის კლასს გაუწევს მენტორობას. თეორიულ საკითხებთან ერთად, ეს იქნება მოსწავლეზე მორგებული დავალებებითა და უკუკავშირით სავსე პროცესი, რათა შედეგად სტუდენტებმა შეისწავლონ ის მოკლე გზები და ხრიკები, რომლითაც ნებისმიერი წამყვანი ანიმატორი ასრულებს სხვადასხვა სირთულის სცენას. გაითამაშონ, დახატონ და შეასრულონ თავისი მოკლე, ინდივიდუალური დავალებები, რითაც შეძლებენ ნებისმიერი დამსაქმებლისთვის თავისი შესაძლებლობების ჩვენებას.